قیمت محلول لوله بازکن

قیمت محلول لوله بازکن

قیمت محلول لوله بازکن

 

 

<a href=قیمت محلول لوله بازکن" width="520" height="320" data-lazy-src="http://katrock.ir/wp-content/uploads/2018/11/8538718_870.jpg" data-lazy-srcset="http://katrock.ir/wp-content/uploads/2018/11/8538718_870.jpg 520w, http://katrock.ir/wp-content/uploads/2018/11/8538718_870-300x185.jpg 300w" data-lazy-sizes="(max-width: 520px) 100vw, 520px" data-was-processed="true" />

قیمت محلول لوله بازکن

با گرفتگی سینک ظرفشویی مواجه شدید و نیاز به یک روش لوله بازکنی سریع دارین؟ یکی از کارآمد ترین روش های لوله بازکنی استفاده از محلول لوله بازکن است که میتونیم از اون برای باز کردن گرفتگی های شدید لوله استفاده کنیم، ولی برای استفاده از محلول بازکن باید نکاتی رو رعایت کنیم که در این مطلب به اونا اشاره میکنیم.

آنچه میخوانید:

  • گرفتگی لوله چه زمانی اتفاق میوفته؟
  • پیشگیری از گرفتگی لوله
  • نکات ایمنی هنگام استفاده از محلول لوله بازکن
  • راهنمای استفاده از محلول لوله بازکن
  • هشدار درباره محلول های لوله بازکن
  • قیمت محلول لوله بازکن

گرفتگی لوله چه زمانی اتفاق میوفته؟

هنگامی که موادی غیر از آب وارد لوله سینک ظرفشویی میشه در قسمت زانویی و خمیدگی لوله (به اصطلاح شترگلو یا همون سیفون زیر سینک) انباشته شده و باعث بسته شدن راه آب و در نتیجه گرفتگی لوله میشه. البته این گرفتگی ها ممکنه هر جای دیگه ای هم باشه ولی معمولا در خمیدگی ها این اتفاق میوفته.

اولین کاری که برای باز کردن گرفتگی لوله میکنیم استفاده از لوله بازکن خانگی است که بوسیله مکش مواد زاید رو خارج میکنه. اگر باز هم لوله باز نشد باید از محلول لوله بازکن استفاده کنیم. محلول لوله بازکن با حل کردن لجن و مواد زاید گرفتگی رو باز میکنه ولی اگر گرفتگی به علت گیر کردن یک جسم سخت در لوله فاظلاب باشه باید فنر بندازیم که در مطالب بعدی به اون هم اشاره میکنیم.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  بهترین محلول لوله بازکن

download 2 3 300x166 - قیمت محلول لوله بازکن

پیشگیری از گرفتگی لوله

ساده ترین را پیشگیری از گرفتگی لوله جلوگیری ورورد مواد زاید (جامد) به لوله است، شاید پیش خودتون فکر کنین این روش خیلی ساده و پیش پا افتاده است ولی بیشتر افرادی که دچار این مشکل میشن این نکته رو رعایت نمیکنن. در واقع علت اصلی گرفتگی لوله ورود مواد جامد و اضافی به داخل لوله است، همچنین میتونیم توری هایی رو روی سوراخ چاه ظرف شویی بذاریم و تفاله چایی و باقی مونده غذاها رو درون سبد های کوچک مشبک بریزیم و هرگز چربی یا روغن رو داخل ظرفشویی نریزیم چون اگه با آب سرد در تماس باشه سفت میشه و به دیواره لوله ها میچسبه. حالا اگه مواد جامد و زاید وارد لوله شد باید کمی آب جوش یا داغ درون لوله بریزیم تا مواد زاید وارد شده با آب بره پایین و تو چاه بریزه.

قیمت محلول لوله بازکن

محلول لوله بازکن و نکات ایمنی هنگام استفاده

هنگام استفاده از محلول لوله بازکن از ماسکی چند لایه و ضخیم استفاده کنین جوری که کاملا صورتتون رو بپوشونه. بخار ناشی از محلول لوله بازکن سمی است و تنفس اونا ممکنه به سیستم تنفسی و مخاط چشمتون آسیب بزنه. اگه محلول لوله بازکن به داخل چشمتون پاشیده شد، به سرعت و به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ار داخل به خارج، چشمتون رو با آب بشورید و اگه جواب نداد به پزشک متخصص مراجعه کنین. محلول لوله بازکن رو هم نباید زیاد استفاده کرد، چون گاز های داخل چاه با محلول لوله بازکن ترکیبی خطرناک رو میسازه. اگه لوله خونتون مرتبا دچار گرفتگی میشه با یک شرکت لوله بازکنی مشورت کنین.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  چنته چیست

راهنمای استفاده از محلول لوله بازکن

برای استفاده از محلول لوله بازکن اول اونو درون مجرای فاضلاب بریزین و بعد از گذشت زمانی که دستورالعمل روی بسته نوشته شیر آب رو باز کنین. توجه کنین که محلول نباید درون لوله باقی بمونه چون باعث خوردگی و پوسیدگی لوله های فلزی و حتی پلاستیکی میشه. اگه لوله بازکن به صورت جامده اونو توی مدخل دریچه فاضلاب بریزین و آب رو به صورت قطره روی اون باز کنین تا بر اثر تماس با آب وارد مجرای فاضلاب و حل بشه.

download 3 3 - قیمت محلول لوله بازکن

قیمت محلول لوله بازکن

اینجا در مورد این مطلب بیشتر بخوانید

پانچر راه حلی آسان تر
این محصول(خورنده بتن و ساروج) جدید کم خطر برای انسان و محیط زیست و با استفاده آسان برای کاربر می باشد.

pancher یک جایگزین اسید است که عاری از بخارات و بوی نامطبوع می باشد. pancher با حل کردن (شکستن پیوند بین مولکولی) پیوند یونی در داخل سیمان، آن را حل کرده و سیمان یا بتن را از روی هر سطح بر میدارد، تبادل یونی استفاده شده در این محصول برای اولین بار در صنعت بکار گرفته شده است.
pancherحاوی اسیدهای موریاتیک، هیدروکلریک، سولفوریک و یا فسفریک نمی باشد.