برش بتن مسلح,برش سنگ

برش بتن مسلح,برش سنگ

برش بتن مسلح,برش سنگ

 

 

 

نمایندگی های فروش کتراک ، راکتن ، پانچر ، اف ال ۲ و اف ال ۳، مواد انفجاری ( تخریب سنگ ، ساروج و بتن )

بعد از مطالعه سایت حتما با مشاورین ما تماس بگیرین. بهترین روش را با توجه به شرایط شما معرفی خواهند کرد
شماره دفتر فروش و مشاوره:02166889105

مدیر فروش: 09195000156 اقای حسینی
نمایندگی تهران: 09399500940 اقای احمدی
نمایندگی اصفهان :09139614684 اقای حسینی
نمایندگی شیراز: 09139614684

برش تخصصی انواع بتن (برش بتن مسلح و ساده ) تکمیل ترین دستگاه های برش با قیمت های غیر قابل رقابت

اين مجموعه فعالیت خود را در انجام پروژهاي مختلف برش  و کر گیری سازه هاي بتن مسلح ,معمولی و سنگ را با كادر متخصص و مجرب و دستگاه هاي پيشرفته برش  در سال 1388 شروع  کرد.

برای انتخاب بهترین راه حل برای پروژه های خود حتما از مشاوران ما کمک بگیرید. بهترین,به صرفه ترین,کم هزینه ترین راه حل با کمترین زمان را به شما ارائه میدهند.

فعاليت ها

1- برش بتن مسلح و غير مسلح (نه تخريب) در ابعاد مختلف با دستگاه هاي متناسب با محل

2- برش مناطق داراي يك سطح آزاد

3- برش سازه بتني حجيم با ابعاد و وزن هاي مختلف

4- برش با كاتر مخصوص (كف سالن ها، آسفالت، خيابان ها و …)

5- كرگيری (سوراخ كاري) در قطر و ابعاد مختلف

6- كاشت آرماتور در كف و بدنه

7- تنگه بري برداشت قسمتي از كوه در راه سازي ها و …

برش سیمی
کر گیری( مغزه گیری)
عمود بری
کاتر بتن
تقویت بتن
کاشت انکربولت و آرماتور در بتن
برش بتن
آشنایی با روش‌های برش بتن و کرگیری
کٌرگیری چیست ؟
برش با سیم الماسه ( برش سیمی )

برش بتون و برش سنگ

مزاياي روش ارائه شده توسط اين مجموعه نسبت به روش تخريب به شرح زير مي باشد:

1- سرعت برش بسيار بالا

2- استفاده از دستگاه هاي متناسب با نوع برش

3- عدم ايجاد آلودگي صوتي (جهت مناطق مسكوني، بيمارستان ها و ….)

4- عدم ضربه به فونداسيون

5- عدم وجود محدوديت در ابعاد برش

6- جدا شدن يك تكه بتن

7- دقت بالا در ابعاد برش، كيفيت بالا و صافي سطح محل برش خورده

2013 11 16 10 42 527 - برش بتن مسلح,برش سنگ

برش بتن – برش سيمي – کرگیری,برش سنگ,برش سنگ با سیم برش,برش بتون با سیم برش,دستگاه برش بتون,اجاره دستگاه برش بتون,هزینه  برش بتون ,اجاره دستگاه برش بتن,اجاره سیم برش,اجاره دستگاه کر گیری,انواع روش های برش بتن و سنگ,قیمت اجاره دستگاه برش

2013 11 15 14 32 249 - برش بتن مسلح,برش سنگ

برش سیمی

یکی از  آخرین ر

وش های جدید و نو آورانه برای قطع سازه های بتنی عظیم و ضخیم استفاده از روش برش سیمی یا همان سیم برش می باشد. این روش ابتدا در معادن توسعه یافت اما با تغییر بافت و تقویت سیم برش قابلیت قطع بتن و فولاد را پیدا نمود. این روش برش بتن باعث صرفه جویی در زمان هنگام برش سازه های بتنی عظیم و با ضخامت بالا می باشد. استفاده از این روش برای مواردی که فضای محیط کاری اندک و خیلی کوچک باشد که از مزایایی این روش می باشد. بوسيله اين روش برش بتن مي توان شكل هاي مختلف با هر ابعادي را در بتن ايجاد نمود. از ويژگي هاي اين روش انجام برش در هر نوع سطوح عمودي و افقي و شيبدار و حتي در ارتفاعات مي باشد.  اين روش نسبت به ساير روشها مزايايي از قبيل عدم محدوديت ابعاد برش، عدم ايجاد آلودگي صوتي، دقت ابعادي بالا، سرعت برش زياد و پيوستگي برش را دارا مي باشد. متخصصان ما از اين روش برش در حوزه هاي عملياتي مختلفي استفاده نموده اند كه موجبات رضايت مشتريان گرامي را به همراه داشته است.

کر گیری( مغزه گیری): 
موارد مهم استفاده از كرگيري جهت ايجاد سوراخ استوانه ای در بتن در هر قطر و عمقی براي عبور كابل هاي برق، لوله هاي آب و گاز، تأسيسات ساختماني، نمونه گیری و… مي باشد. كرگيري جهت ايجاد سوراخ هاي استوانه ای در بتن مسلح، پيش ساخته، آسفالت، آجر، بلوك سيماني، مصالح ساختي استفاده مي شود. همچنين مي توان در مناطقی که امکان استفاده از دیگر تجهيزات برش بتن نمي باشد، با استفاده از كرگیری پيوسته برش مورد نظر را ايجاد نمود.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  برش بتون مسلح سنگ

عمود بری: 
در اين روش با استفاده از دستگاه هاي عمود بر كه بر روي ديوار و سطوح عمودي نصب مي شود، سطوح برش مي خورد. به دليل اينكه روش برش اين دستگاه به صورت تيغه اي مي باشد از مزيت دقت ابعادي در برش و صافي سطح بالا در محل برش برخوردار مي باشد. از اين روش براي برش سطوحي كه سطح پشتي بتن نيز آزاد مي باشد مي توان استفاده نمود.

کاتر بتن: 
يكي از متداولترين روش هاي برش بتن استفاده از دستگاه هاي کاتر بتن يا به اصطلاح همان کف بری مي باشد. در اين روش از دستگاه هاي كاتر هیدرولیکیی، برقي و ديزلي كه داراي ديسك هاي الماس در سايز هاي مختلف مي باشد استفاده مي شود و شيار هايي تا عمق 60 سانتيمتر به صورت خطوط كاملا مستقيم در بتن ايجاد مي گردد.

تقویت بتن

این روش برای مواردی مورد استفاده قرار می گیرد که فوندانسیون یا سطح بتن مورده نظر بر اثر ضربه یا لرزش شدید صدمه دیده یا هنگام اجرای طرح و پیاده سازی سازه مقدار فشار وارده بر آن محاسبه نگردیده و فشار وارده بر سازه خارج از کنترل بوده و هر لحظه امکان تخریب سازه پدید می گردد. در این شرایط برای رفع مشکل اغلب با برداشتن سازه مورده نظر و پیاده سازی سازه جدید این مشکل را برطرف می سازند ولی در بعضی شرایط به دلیل شرایط موجود و با توجه به اینکه برای پیاده سازی سازه جدید نیاز به برداشتن سازه قدیم و نیز اجرای سازه جدید می باشد. با مد نظر قراردان اینکه برای انجام چنین فرایندی نیاز به گذراندن بازه زمانی طولانی می باشد اغلب باتوجه به نوع و محل پروژه مقرون به صرفه نیست و باعث بروز ضرر مالی هنگفتی می گردد. که این ضرر مالی اغلب در کارخانه های بزرگ مشهود می باشد. برای رفع این مشکل این مجموعه با استفاده از جدیدترین روش مرسوم در اروپا اقدام به تقویت بتن می نماید و هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ زمانی بسیار مقرون بصرفه برای کارخانجات و شرکت های می باشد که خط تولید آنان درگیر چنین مشکلاتی می باشد. در این روش با مهار عیوب رخ داده در بتن سازه مورد نظر بصورت مشهودی تقویت و اصلاح می گردد.

کاشت انکربولت و آرماتور در بتن 
این روش زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که بخواهیم سازه بتونی خود را گسترش دهیم با این تفاوت که یک پارچگی سازه برایمان حائز اهمیت باشد به نحوی که سازه قدیم و سازه جدیدی که قصد پیاده سازی آن را داریم به شکل بسیار مقاومی بهم متصل نماییم.
دراین روش آرماتور به نحوی در سازه قدیم محکم می شود که امکان جدا کردن آن مگر با برش قسمتی از آرماتور که بیرون از سازه است امکان پذیر نیست.

دلایل استفاده از برش بتن :
1- عدم شکل پذیری بتن پس از گیرایی نهایی
2- تغییر در هدف و شکل سازه
3- در بعضی از مواقع به دلیل شرایط سخت حاکم  هنگام بتن ریزی، عدم امکان پیاده سازی دقیق طرح
4- اشکالات به وجود آمده هنگام نقشه خوانی و پیاده سازی آن و…
در مواقعی که یکی از اشکالات ذکر شده در موارد فوق رخ دهد، برای مرتفع نمودن آن دو روش مرسوم می باشد:
1-برش قسمتی از سازه که اشکال در آن رخ داده
2-تخریب سازه

برش بتن مسلح,برش سنگ

در تخریب سازه به دلیل ضربه های شدیدی که به سازه وارد میشود علاوه بر تخریب محل مورد نظر، ضربه به خاطر پیوستگی در بافت بتن به سایر نقاط نیز وارد می شود که باعث فروپاشی بافت بتن می گردد.

مزاياي روش ارائه شده توسط اين مجموعه نسبت به روش تخريب به شرح زير مي باشد: 
1- سرعت برش بسيار بالا
2- استفاده از دستگاه هاي متناسب با نوع و شکل مورد نظر برش
3- عدم ايجاد آلودگي صوتي (جهت مناطق مسكوني، بيمارستان ها ، اماکن تجاری ، صنعتی و ….)
4- عدم ضربه به فونداسيون و فروپاشی بافت بتن
5- عدم وجود محدوديت در ابعاد برش
6- جدا شدن يك تكه بتن
7- دقت بالا در ابعاد برش، كيفيت بالا و صافي سطح محل برش خورده

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  برش بتون و برش سنگ

slide image 2 - برش بتن مسلح,برش سنگ

برش بتن مسلح,برش سنگ

برش بتن به عملیاتی گفته میشود که طی آن بر مبنای نیاز تغییری در وضعیت ساختار قبلی به واسطه‌ی برش ایجاد میکنیم.حال با توجه به آنکه نیاز ما چیست روش‌های اجرا نیز متفاوت است. در زیر به معرفی این روش ها میپردازیم:

1.برش بتن به منظور اجرای بازشو در یک سطح عمودی : این روش مختص سقف‌های بتنی که ضخامت چندانی ندارند میباشد که بتوان توسط دستگاه کرگیری با ایجاد چند سوراخ با قطر مناسب بازشوی مناسب در محل مورد نظر را ایجاد کرد.به منظور ایجاد حفره در سقف به منظور ایجاد حفره در سقف و یا كف بتنی نیز می توان از دستگاه كاتر با تیغه الماسه استفاده نمود كه آن نیز شیارهایی در امتداد مستقیم ایجاد می كند.

2.برش سیمی بتن مربوط به برش در احجام بالا :در این روش برش توسط سیمی که از یک طرف به دور بتن و از طرف دیگر به دستگاه برش متصل است انجام میشود.همچنین طول مناسب برای سیم نیز با توجه به ابعاد بتن معین میشود از مزایای این روش نسبت به سایر روشها ، عدم محدودیت ابعاد برش ، سرعت بالای برش و پیوستگی برش را می توان نام برد.

حال بسته به شرایط موجود روش‌های مختلفی برای انجام عمل برش وجود دارد.

برش بتن مسلح,برش سنگ

1.برش بتن : برش های کم عمق و در مقیاس کوچک
در این حالت، شما می توانید از یک فرز 4 “و یا 5” و یک تیغه الماس متخلخل (sintered diamond blade) 4 “و یا 5” استفاده کنید ، به عنوان مثال، تیغه الماس سگمنتال(segmented diamond blade) ، تیغه الماس توربو ( turbo diamond blade)، یا تیغه الماس توربو موج ( turbo wave diamond blade) ، نصب شده بر روی فرز.

2.برش های عمیق و یا در مقیاس بزرگ:
اگر برش بتن عمیق تر از 4 “(در حدود 100mm ) است و یا مقیاس کار نسبتا بزرگ است، باید از یک اره بتن مرطوب (wet concrete saw) و از تیغ اره بتنی الماسه لیزری (laser welded diamond concrete saw blades ) برای انجام کار استفاده نمود

برش بتن مسلح,برش سنگ

راهنمایی بیشتر جهت برش بتن

بتن همچنین می توانید با تیغه ساینده بریده شود، اما تیغه الماس توصیه می شود. برای تیغه الماس می توان حداقل دو برابر سریع تر برید، خرابی کمتر ایجاد کرد و برش عمیق ایجاد کرد

boresh jeo - برش بتن مسلح,برش سنگ

برش بتن مسلح,برش سنگ

کٌرگیری چیست ؟

از موارد مهم استفاده از كرگيري سوراخ کاری با دریل مغزه گیر بتن (Core Drilling Machines)، ايجاد سوراخ در بتن در هر قطر و ضخامت براي عبور كابل هاي برق، لوله هاي آب و گاز، تأسيسات ساختماني و… مي باشد. كرگيري جهت ايجاد سوراخ هاي دايره اي در بتن مسلح، پيش ساخته، آسفالت، آجر، بلوك سيماني، مصالح ساختي استفاده مي شود. همچنين مي توان در مناطق و مكان هايي كه قابل دسترسي جهت استفاده از تجهيزات ديگر برش بتن نمي باشد، با استفاده از ايجاد كرهاي پيوسته اشكال مد نظر را ايجاد نمود.اين امكان نیز وجود دارد كه در كف خيابان، پياده رو، ديوار ها، سقف، كف ساختمان ها و حتي بر روي سطوح لغزنده عمليات سوراخ كاري انجام گردد.

برش بتن مسلح,برش سنگ

برش با سیم الماسه ( برش سیمی )

برش بتن با استفاده از دستگاه سیم برش (Wire Sawing machines) و سیم الماسه مخصوص برش بتن، يكي از جديدترين و پر استفاده ترین روش هاي برش بتن (بتون) مسلح مي باشد. بوسيله اين عمليات (برش سیمی) مي توان اشكال مختلف و با هر ابعادي را در سازه بتن ايجاد نمود. از ويژگي هاي اين روش، توانایی انجام برش در هر نوع سطوح عمودي، افقي و شيبدار و حتي در ارتفاعات بلند مي باشد. اين روش نسبت به ساير روشها مزايايي از قبيل عدم محدوديت ابعاد برش، عدم ايجاد آلودگي صوتي، دقت ابعادي بالا، سرعت برش بالا و پيوستگي برش را دارا مي باشد.

برش بتن مسلح,برش سنگ

برش بتن مسلح,برش سنگ