انفجار بی صدا

انفجار بی صدا

انفجار بی صدا

تخریب بتن ، سنگ یا ساروج با استفاده از مواد منفجره  “انفجار بی صدا” موجب تخریب نواحی اطراف آن جسم سخت نیز می شود ، و برای تخریب هایی که در وسعت های زیاد و در مناطق غیر مسکونی قرار دارند میتوان از مواد منفجره مانند C4 استفاده نمود .

WhatsApp Image 2021 03 04 at 11.48.01 - انفجار بی صدا

دینامیت بی صدابسیار شنیده می شود که افراد به دنبال دینامیت بی صدا یا ماده انفجاری بی صدا هستند که البته اصلا وجود ندارد .
تنها ماده تخریبی انفجاری بی صدا بلک پاور تولید این شرکت می باشد که در واقع ماده انفجاری نیست اما همچون مواد انفجاری عمل تخریب را سریع و لحظه ای انجام می دهد .فیلم زیر نمونه تخریب و میزان صدای بلک پاور را نشان می دهد .

ماده منبسط شونده سریع ، بی خطر و بسیار کم صدای بلک پاور black power معروف به دینامیت بی صدا
قابل استفاده برای انواع سنگ ، ساروج و بتن در فضای باز یا دیواره و کف پلمپ شده .
در بسته بندی های ۵ کیلویی به قیمت ۴۵۰ هزار تومان در زمان یادداشت این مطلب .

حجم تخریب انفجار بی صدا
درصورتی که کار شما دیواره یا کف بصورت پلمپ باشد و اطراف محلی که میخواهید تخریب کنید بسته باشد با یک بسته ۵ کیلویی یه دهانه ۲ متر در ۲ متر تا تا عمق ۱.۵ متر می توانید نفوذ کنید .
درصورتی که کار در فضای باز باشد و اطراف جایی که قرار است تخریب کنید باز باشد با یک بیته ۵ کیلویی بسته به مته سوراخ کاری بین ۳۰ تا ۵۰ متر مکعب را می توانید تخریب کنید .

عملکرد انفجاری بلک پاور
بلک پاور ماده انفجاره نیست و فقط با تولید حجم زیادی گاز و انبساط در لحظه باعث فشار به دیواره سنگ شده و عمل تخریب انجام می شود ، عمل تخریب به حالت انفجاری و سریع می باشد اما بلک پاور ماده غیر انفجاری است و خطری در حمل و نقل و در حین اجرا ندارد .

photo 2021 03 03 06 49 27 293x300 - انفجار بی صداphoto 2021 03 03 06 49 32 300x296 - انفجار بی صدا

روش استفاده از بلک پاور
برای استفاده از بلک پاور باید بروی سنگ و ساروج طبق دستور العمل چند سوراخ حفر کنید به عمق حداقل ۵۰ سانتیمتر و ماده انفجاری بلک پاور را داخل سوراخ ریخته و با شن و ماسه پلمپ کنید ، سپس سیم های که از قبل داخل بلک پاور گذاشته شده را به برق ۲۲۰ یا باطری ۱۲ ولت وصل کنید تا انفجار سنگ صورت گیرد . بعد از خرید تمام روش اجرا به شما داده می شود .
در آخر باید گفت که در عملیات تخریب همیشه گزینه ارزان و سریع و راحت گزینه انفجار می باشد که با دینامیت ، تی ان تی ، کورتکس یا باروت انجام می شده که همه موارد باید توسط شرکت های مجری اتشباری انجام شود ولی بلک پاور چون ماده انفجاری نمی باشد و ماده منبسط شونده سریع است به راحتی توسط شما قابل اجرا می باشد .

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  تخریب بتن

‎براي انتخاب بهترين گزينه تخريب با مشاوران ما از ۹ الی ۲۱ تماس بگيريد تا شمارا راهنمايي كرده و مناسبترين گزينه را به شما پيشنهاد دهند
0939-9500-940
021-66889105
‎تهران خرید حضوری و ارسال با پیک
‎دیگر شهر ها ارسال اتوبوس و باربری
.‌‏<a href=دینامیت" width="300" height="300" />
پیج اینستاگرام آموزش انفجار
Instagram.com/katrock.ir

کانال تلگرام دینامیت بی صدا
T.me/s/katrockk

دینامیت بی صدا

بلک پاور ماده انفجاری نیست اما عملکرد تخریب را بصورت سریع و انفجاری با تولید زیاد گاز و فشار به دیواره های سنگ انجام می دهد ، برای استفاده باید با دریل بروی ساروج و سنگ سوراخ حفر شود . مناسب برای انفجار ساروج ، انفجار سنگ در مکان هایی که محدودیت صدا وجود دارد و به علت بی صدا بودن به دینامیت بی صدا معروف است ، بی خطر و بسیار ارزان است و بهترین‌گزینه جایگزین مواد انفجاری می باشد .
دیگه نیازی به استفاده از دینامیت ، تی ان تی ، خرید دینامیت خرید باروت خرید سی۴ ، c4 انفجاری و مواد انفجاری نمی باشد.

photo 2021 03 03 06 49 38 300x284 - انفجار بی صدا
ساروج یا سنگ و بتن فرقی ندارد ، دینامیت بی صدا یا همان بلک پاور بروی انواع آنها‌ جواب داده و به راحتی تخریب می کند.
بلک پاور از کتراک بسیار ارزانتر ، راحتر و سریع تر می باشد و جایگزین مناسبی به جای مواد انفجاری مثل دینامیت ، تی ان تی و سی۴ می باشد و همچنین گزینه ای عالی به جای استفاده از کتراک می باشد .

حفر‌چال برای استفاده از بلک پاور الزامی می باشد و انرا در بین شکاف یا درز کار نمی توان گذاشت . بلک پاور هیچ گونه انفجاری ندارد و فقط با تولید گاز زیاد با فشار از داخل سنگ را بصورت انفجاری تخریب می کند .
توانایی تخریب انواع ساروج را دارد و بهترین گزینه برای باز کردن پلمپ های ساروجی می باشد .
دینامیت بی صدای بلک پاور بصورت پودر می باشد و از ترکیب چند ماده ساخته شده است که بطور ازاد هیچ گونه خطری ندارد و حتی آتش نمی گیرد . انفجار با موج انفجار ندارد و به اطراف هیچ آسیبی نمی زد ،

دیگر محصولات:
تولید کننده ماده تخریب کننده منبسط شونده غیر انفجاری کتراک ، برای تخریب سنگ ، ساروج و بتن

تولید کننده انواع حلال سنگ ، ساروج و بتن با برند های حلال ساروج و سنگ اف ال ۲ و ۳ و خلال پانچر

انفجار ، انفجار سنگ ، دینامیت بی صدا ، انفجار بی صدا ، انفجار سنگ ، خرید دینامیت ، خرید مواد انفجاری ، خرید تی ان تی ، دینامیت ، انفجار ساروج ، از بین بردن ساروج

سی 4 (c4)C4 یک نوع مواد منفجره است. که این ماده منفجره پلاستیکی است. سی 4 و تمام مواد منفجره پلاستیکی به دو منظور تولید شده اند. اولا با استفاده از این مواد ، حساسیت این گونه از مواد منفجره به فشار و ضربات ناگهانی بسیار کاهش می یابد و حمل و نقل این گونه از مواد برای کاربران مختلف خصوصا واحدهای نظامی بسیار امن تر و راحت تر صورت می گیرید.
انفجار بی صداجالب است که بدانید این ماده منفجره حتی با شلیک مستقیم گلوله نیز منفجر نمی شود. سی 4 قابلیت شکل پذیری بالایی دارد که مانند خمیر اسباب بازی تغییر شکل میدهد. اما اگر امکان دسترسی به c4 برای تخریب را ندارید جایگزین بهتر برای آن کتراک است. که کتراک ماده غیره منفجره منبسط شونده است که در تخریب بتن ، سنگ و ساروج میتواند بسیار موثر عمل کند .ماده پایه ای برای ساخت سی 4 ماده منفجره ” RDX ” است. این ماده چیزی در حدود 91 درصد از ترکیب کلی ماده منفجره مورد نظر را تشکیل می دهد. باقی این ماده از ترکیبات پلاستیکی و روغن موتور تشکیل می شود.RDX یک ماده منفجره قدرتمند با درجه حساسیت متوسط است که پس از جنگ جهانی دوم نیز مورد استفاده قرار گرفت.RDX به دو روش ساخته می‌شود.
اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  تخریب کردن بتن

انفجار بی صدا

روش ساخت دینامیت سی 4 :

1-ترکیب اسید نیتریک 99 درصد با هگزامین و اوره
2-ترکیب اسید نیتریک 65 درصد با هگزامین و نیترات آمونیوم

هگزامین در ساخت دو نوع ماده منفجره کار برد دارد:
1-هگزامین پروکسید:ترکیب هگزامین و آب اکسیژنه و اسید سولفوریک یا کلریدریک به عنوان کاتالیزر.
2-RDX که در بالا گفته شد.این ماده سرطان زا و کار کردن با آن ریسک بزرگی است هگزامین از ترکیب فرمالین(فرمالدهید محلول در آب) و آمونیاک تشکیل می‌شود.

RDXکه از مواد تشکیل دهنده سی 4 است بسیار سرطان زا بوده است بهتر است برای تخریب به جای سی 4 که بسیار خطرناک است از کتراک استفاده شود که کتراک بدون آلودگی زیستی و آلودگی صوتی به بهترین نحوه ممکن تخریب را انجام میدهد تا دیگر نیاز به استفاده مواد آتشباری نباشد .

امروزه در انواع گوناگونی از نارنجکها و مین های ضد نفر از سی 4 به عنوان ماده انفجاری استفاده می شود. باید گفت که سی 4 معمولا از فیتیله سوزان و یا خرج الکتریکی برای انفجار استفاده می کند.

انفجار بی صدا

مزایای C4 :

_ قدرت تخریب بالایی نسبت به TNTدارد.( ماده غیر منفجره بی صدا کتراک جایگزین میتواند باشد)

_ غیر قابل شناسایی توسط دستگاه های اشعه ایکس

_ دارای شکل خمیری و نرم است که به راحتی میتوان جاسازی کرد.

_ قابلیت حمل و نقل آسان را دارد.

انفجار بی صدا

مقایسه مواد منفجره و غیر منفجره:

اولین مسئله قابل توجه این است که برای استفاده از مواد منفجره نیاز به کارشناس تخریب و مجوزات لازمه است که این مسئله هم زمان بر هم هزینه بر است شما به راحتی میتوانید عملیات تخریب را با کتراک تقویت شده انجام دهید و نیازی به کارشناس تخریب ندارید کافی است با مشاوران ما تماس بگیرید و از آموزشات رایگان آن ها استفاده کنید و تخریب را انجام دهید.

برای مشاوره و آموزش رایگان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید
———————————————————
۰۲۱۶۶۸۸۹۱۰۵
۰۹۱۹۵۰۰۰۱۵۶

سایت halalsarouj.ir
🏔 @katrockk 🏔 کانال تلگرام