ماده شگفت انگیز حلال سنگ

ماده شگفت انگیز حلال سنگ

ماده شگفت انگیز حلال سنگ

آیا می دانید قوی ترین ماده ای که می تواند سنگ و ساروج را در خود حل کند اسید حلال سنگ می باشد. که البته این اسید روی هر سنگ و ساروجی عمل نمی کند.

مهم ترین مشکل اسید حلال سنگ

مهم ترین استفاده از اسید حلال سنگ در این است که شخص نمیتواند از روی جنس سنگ تشخیص دهد که اسید جواب کارش را می دهد یا نه و باید سنگ را مورد آزمایش قرار دهند که این کار توسط کارشناس انجام می گیرد.

 ساروج

ساروج مخلوطی از خاکستر و آهک و یا روث حیوانی است که با گل و آب مخلوط می کنند و بعد از خشک شدن آن را در کوره آتشین می سوزانند تا به ساروج تبدیل شود و بعد آن را نرم می کنند ( با سنگ آسیاب بر روی آن می چرخانند یا با کوبیدن پتک ) و بعد از نرم شدن آن خاکستر که در آب به مرور جذب ایندرید کربنیک می کند و آهکش به صورت سنگ آهک که محکم است در می آید در گذشته ساروج از اهمیت خاصی برخوردار بوده و جهت ساختن حوض ، آب انبار، برکه گرمابه و بنای خانه و سد کاربرد بسیار داشته است.

روشهای تخریب بتن را بشناسید - ماده شگفت انگیز حلال سنگ

آیا روش جایگزینی برای اسید حلال سنگ داریم ؟

بله بهترین روش جایگزین برای حلال ضد سنگ (اسید ضد بتن) استفاده از پودر کتراک می باشد که در این روش نیز آلودگی صوتی پیش نمی آید و فقط نیاز به سوراخ کردن ساروج است. با استفاده از کتراک نیز می توانیم انواع ساروج، سنگ های گرانیتی را تخریب کرد.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  اسید ضد بتن چیست؟

ماده شگفت انگیز حلال سنگ

خرد کردن ساروج

طریقه خرد کردن هرکدام از این ساروج ها متفاوت است ولی به طور کلی میتوان آنها را خرد کرد و از بین برد. برای مثال یک الماس را فرض کنید که میخواهید آن را خرد کنید. اگر با پتک هم روی آن بزنید خرد نمیشود ولی اگر بدانید که ضربه را به کجای الماس وارد کنید به راحتی خرد میشود و به قطعات کوچک تقسیم میشود. ساروج هم مانند همین الماس است ، اگر مواد آن در دسترس نباشد باید بدانید که از کجا شروع به شکستن آن بکنید تا بهتر نتیجه بگیرید.

ماده شگفت انگیز حلال سنگ

آیا می خواهید اسید ضد بتن را بشناسید ؟

از میان روش های تخریب بتن یکی از ساده ترین راه ها استفاده از اسید حلال بتن می باشد. در این روش دیگر نیازی به سوراخ کردن بتن که برای برخی افراد سخت و طاقت فرساست نیست.

شگفت انگیز حلال سنگ - ماده شگفت انگیز حلال سنگ

مایع تخریب کننده بتن چیست ؟

آیا مایع تخریب کننده بتن همان اسید ضد بتن است؟

بله مایع تخریب کننده بتن همان اسید ضد بتن  می باشد.

ماده شگفت انگیز حلال سنگ

قیمت اسید ضد بتن

اسید ضد بتن در بسته بندی 20 لیتری تولید و عرضه می گردد. این شرکت سعی بر این داشته تا اسید ضد بتن را با بهترین قیمت و کیفیت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد

برای مشاوره و آموزش رایگان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید
———————————————————
۰۲۱۶۶۸۸۹۱۰۵
۰۹۱۹۵۰۰۰۱۵۶

سایت halalsarouj.ir
🏔 @katrockk 🏔 کانال تلگرام