شیوه جدید تخریب با کتراک

شیوه جدید تخریب با کتراک

شیوه جدید تخریب با کتراک

photo 2019 02 16 14 39 01 - شیوه جدید تخریب با کتراک

شیوه جدید تخریب با کتراک

یکی از شیوه های نوین تخریب بتن ، سنگ و ساروج :

کتراک ماده ای غیر انفجاری است که میتوان با استفاده از آن تخریبی ایمن و بدون سر و صدا داشت ، این ماده شیمیایی به صورت پودر با مش بندی بالای 200 است که به هنگام ترکیب کتراک با آب و واکنش شیمیایی آب با مواد شیمیایی باعث ایجاد حرارت ( واکنش گرماده ) می شود و این واکنش با افزایش حجم 1 الی 5 درصدی همراه است .

کتراک در واقع نوعی سیمان انبساطی است که مواد دیگری به آن اضافه شده تا برای تخریب سیمان مستهکم شده از آن بهره برد ، سیمان سفت شده یا بتن میتواند بسیار سخت باشد و برای تخریب آن اکثرا از دستگاه های تخریب بتن ، هیتی و … استفاده می شود و عامه مردم استفاده از مواد شیمیایی را نمی شناسند و به آن مشرف نیستند در این بین پیمانکاران با استفاده از شیوه نوین تخریب میتوانند بهترین نوع تخریب را با کتراک در حالی که کمترین هزینه را متقبل می شوند داشته باشند .

شیوه جدید تخریب با کتراک

photo 2019 02 16 14 40 04 - شیوه جدید تخریب با کتراک

شیوه جدید تخریب با کتراک

استفاده کتراک توسط پیمانکاران امروزه بسیار مرسوم شده زیرا با استفاده از این ماده بدون هیچ گونه سروصدا و انفجار و پرتابش سنگ میتوان با کمترین نیروی انسانی و هزینه بیشترین حجم تخریب را بدست آورد ، اما هنوز هم بسیاری از افراد با این مدل تخریب آشنایی کاملی ندارند و استفاده از محصولات شیمیایی را توصیه نمی کنند ! پیشنهاد ما این است که تنها یک بار از این محصول استفاده نمایید تا مشتری دائم کتراک شوید .

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  کتراک و استفاده از کتراک

شیوه جدید تخریب با کتراک

صحولت در استفاده از کتراک باعث شده تا نظر بسیاری از افراد به آن جذب شود ، برای استفاده از این محصول تنها کافیست یک نیرو غیر متخصص ( کارگر ساده ) استخدام کنید تا برای حفر سوراخ ها به شما کمک کند و کتراک را با آب ترکیب کرده و درون سوراخ ها بریزید ! اگر مشکل دریل و مته دارید بهترین روش استفاده از دریل های استیجاری است و در مکان هایی همچون کوه و بیابان که امکان استفاده از برق نیست میتوان از مته های شارژی استفاده نمود و به راحتی کتراک را استفاده کرد .

تنها امری که حائز اهمیت است این است که در هنگام تخریب باید اطراف سنگ یا بتن مورد نظر را خالی کنید و از نگاه کردن درون سوراخ ها خود داری کنید زیرا ترکیب آب و کتراک باعث ایجاد گاز شدید و آسیب به چشم و ریه می شود ، استفاده از دستکش ، ماسک و عینک ایمنی میتواند تضمینی بر سلامت شما در هنگام استفاده از کتراک باشد .

 

شیوه جدید تخریب با کتراک

 

همچنین در ویدئو پایین نحوه تخریب بتن با این مواد را میتواندی مشاهده کنید


 

 

شیوه جدید تخریب با کتراک