اطلاعاتی درمورد خرید وفروش گنج یاب

اطلاعاتی درمورد خرید وفروش گنج یاب

اطلاعاتی درمورد خرید وفروش گنج یاب

 

این روزها بسیاری اقدام به فروش فلزیاب کرده اند اام بی انکه در این زمینه تخصصی داشته باشند. عزیزانی که به دنبال این نوع دستگاه ها هستند باید دقت لازم در هنگام خرید را داشته باشند چرا که به دلیل اطلاع رسانی ضعیف و نبود منابع اطلاعاتی خوب بسیاری زا افراد سودجو با تبلیغات فریبنده اقدام به کلاه برداری از شما خواهند کرد.خریدفلزیاب تخصص نیاز دارد و کار هر کسی نیست.پس تنها از افراد مختصص به دنبال خدمات فروش این دستگاه باشید.اما در اینجا لازم می دانیم برای شما علاقه مندان در مورد انواع فلزیاب کمی صحبت کنیم و کمکی کرده باشیم به بالابردن اطلاعات عمومی شما.

اطلاعاتی درمورد خرید وفروش گنج یاب

یکی از معمول ترین فلزیاب هایی که می توان در ایران یافت نوع vlf است. این فلزیاب بسیار سبک و کم حجم است و دارای یک دیسک کوچک در جلوی دستگاه می باشد.همانوط رکه می دانید وظیفه این دیسک تولید میدان مغناطیسی بوده و هر چقدر این میدان مغناطیسی بزرگ تر و قوی تر  عمق بیشتری را می توان توسط این دستگاه کاوش کرد. پس به دلیل کوچک بودن دیسک در این مدل نمی توان توقع چندانی از ان داشت و معمولا عمق های کمتر از یک متر ار می توان با این دستگاه ها کاوش نمود.در مدل های vlf معمولا یک صفحه نمایشگر دیجیتال هم وجود دارد.میزان دقت این نوع فلزیاب ها تا 80% میرسد و این بدان معنی است که فلزات اهنی را از غیر اهنی با دقت 80 می توانند بیابند.خرید فلزیاب  فوق به دلیل ارزان بودن معمولا به خوبی انجام می شود.

اما دسته دیگر با نام pi معرفی شده اند و در گروه فلزیاب های تجاری می توان انها را جای داد.خوب مسلما این نوع فلز یاب ها دارای قدرت بیشتری هستند و همچنین وزن سنگین تری هم دارا می باشند.مصرف برق این نوع فلز یاب ها بسیار بالا بوده و به همین دلیل نیاز است تا از چند باتری شبیه باتری موتور برای تغذیه انها استفاده کرد.این مدل به نوعی تعریف شده که هم دستگاه و هم باتری ها بروی کمر فرد نب خواهند شد.درست است که این مدل حرفه ای تر و پر قدرت تر هستند اما جالب است بدانید که دارای قدرت تفکیک نیستند و به هیچ وجه قادر به تشخیص فلزات اهنی از غیر آهنی نیستند..این مدل برخلاف مدل قبلی دارای صفحه نمایشگر هم نمی باشند و بسیار در ظاهر ساده تر می باشند.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  انواع طلایاب

اطلاعاتی درمورد خرید وفروش گنج یاب

اما مدلی دیگر که بازار .خرید فلزیاب را تحت تاثیر خود گذاشته دارای استفاده صنعتی است و برای موارد یهمچون فرش ماشینی و چوب بری و صنایع بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد.در این مدل از دو سیم پیچ استفاده شده که یکی وظیفه فرستنده و دیگری وظیفه گیرنده را بر عهده دارد.میدان مغناطیسی توسط سیم پیچ فرستنده ایجاد و به عمق زمین ارسال میگردد. و هر فلزی که در این میدان قرار گیرد تولید میدان مغناطیسی ضعیف تری خواهد کرد و اینجایست که سیم پیچ دوم ان میدان را دریافت کرده و  به سوی ریزپردازنده جهت تحلیل و انالیز ارسال خواهد کرد.

این روزها بیشتر .خرید فلزیاب که دارای قدرت تفکیک هستند مورد توجه افراد قرار گفته است.یک فلز یاب که دارای قدتر تفکیک کپذیری اشیا را اشته باشد معمولا در دو دسته این کار را انجام می هد. گروئهی از فلزات که دارای خاصیت مغناطیس شوندگی هستند و گروهی که دارای چنینی خاصیتی نیستند.فلزاتی که در دسته اول قرار دارند مانند اهن و چدن و فولاد را می توان نام برد.و در دسته دوم فلزاتی همچون مس نقره و طلا و برنز  را می توان جای داد.

اما مساله دیگری که قبل از خرید و فروش فلزیاب معمولا مطرح می گردد این است که تا چه عمقی و با چه دقتی دستگاه می تواند شروع به کاوش نماید. اینطور می توان عنوان کرد که عمق کاوش یکی از مهمترین فاکتورهایی است که باید به ان بسیار توجه کرد.میزان عمق  را می توان به چند عامل مرتبط دانست :

1-میزان قدرت دستگاه

2-میزان بزرگی و یا کوچکی فلز زیر خاک

3-جنس فلز

4-جنس زمین و خاکی که در ان کاوش صورت می گیرد.

5-شکل فلز

 

اطلاعاتی درمورد خرید وفروش گنج یاب

یکی از بهترین روشهایی که می توان برای ارسال میدان مغناطیسی از ان استفاده کرد روش القای پالس است . در این روش  شما از یک یا چند سیم پیچ به صورت همزمان و مشترک هم برای فرستنده و هم برای گیرنده استفاده خواهید کرد.تکنولوژی این روش اینگونه است که پالس های بسیار قوی و در عین حال بسیار کوتاه  در جهت زمین و بلافاصله در جهت عکس آن تولید می شود. همین تغییر سریع جهت میدان مغناطیسی خود باعث ایجاد میدان القایی مغناطیسی در اطراف فلز خواهد شد.در این حالت نمی توان زیاد به تشخصی نوع فلز امیدوار بود اما در عوض در زمین هایی که دارای رسانایی بالایی هستند مانند زمین های نمکی و خیس و حتی در جاهایی که اعماق زیاد است می توان به خوبی از انها استفاده کرد.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  آشنایی با گنج یاب ها

 

مجموعه فلزیابان با کادری مجرب و حرفه ای و تجربه ای چندین ساله اقدام به فروش فلزیاب در انواع مختلفی نموده است. شما عزیزان می توانید جهت درسیافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های مندرج در بخش تماس با ما با ما در ارتباط باشید.ما سعی کرده ایم تا با استفاده از بهترین برندهای موجود محصولاتی با کیفیت را به شما ارائه دهیم.

اما در این بخش هم بهتر است تعریفی جامع از این نوع دستگاه داشته باشیم: این دستگاه ابزراهای الکتورنیک و مکانیکی هستند که با الگو گرفتن از برخی قوانین فیزیک در مقابل با مواجه شدن با فلزات از خود عکسل العمل نشان خواهند داد.و این امکان را دارند تا در محل دفن شده در اعماق مختلف به کاوش و جستجو بپردازند.از ابتدا تا کنون روند خرید فلزیاب با امدن مدل های مختلف و کار امد تر بهتر شده است . می توان تکنولوژی های مختلفی که در این زمینه ساخته شده اند را به شکل زیر نام برد :

روش BFO

روش PI

روش VLF

روش IB

روش IR

روش FCD

اگر به فکر خرید فلزیاب برای خود هستید باید ابتدا مشخص کنید در چه حوزه ای می خواهید فعالیت کنید و سپس با توجه به ان با یک فرد متخصص و مورد اعتماد مشورت نمایید تا از میان مدل های مختلفی که وجود دارد بتوانید بهترین و کاربردی ترین آن را خرید نمایید. دقت کنید که این دستگاه در مدل های تجرای و تاسیساتی و تفریحی وجود دارند که هر کدام کارایی خاص خود را داشته و نمی توان از هر فلزیابی برای مقثد خود استفاده کرد.

 

اطلاعاتی درمورد خرید وفروش گنج یاب