حلال ساروج (حلال بتن)

تصویر چند نمونه ساروج

حلال ساروج (حلال بتن)

 

اسید ساروج

 

۱- اسید ساروج اف ال ۲ و اف ال ۳  Fl2 Fl3

اسید ۲۰۰۰۰

اسید اول که بسیار خطر ناک و قوی می باشد محلول ترکیبی اف ال ۲ و اف ال ۳ می باشد . برای بدن بسیار خطرناک می باشد و گاز قوی ای دارد .اف ال ۲ در بسته بندی  ۵ لیتری و ۲۰ لیتری می باشد .

این اسید ساروج در هر ۲۰ لیتر می تواند ابعاد ۵۰ در ۵۰  را بسته به سختی ساروج تا عمق ۳۰ الی ۵۰ سانتیمتر نفوذ کند . اف ال ۲ یک حلال واقعی ساروج است که به دشمن ساروج معروف شده است .

استفاده از اسید اف ال ۲ مخصوص ساروج هر ۲۰ لیتری ۲۴ ساعت زمان لازم دارد . برای نفوذ بهتر در ساروج ۲ کار لازم است ، ابتدا چند متر پلاستیک را تا کنید در حد ۶۰ در ۶۰ سانتیمتر و به دیواره ساروج یا کف ساروجی بچسبانید و با یک تخته پشت ان را محکم کنید و سپس  محلول اف ال ۲ و اف ال ۳ را با شلنگ سرم  بین پلاستیک و ساروج قرار دهید که کم کم به خورد ساروج برود  و بعد از چند ساعت سطح را تمیز کنید تا گل های تجزیه شده را کنار بزنید و بیشتر در سطح ساروج نفوذ کند .

برای اموزش استفاده از حلال ساروج با مشاورین ما تماس بگیرید

 

دشمن ساروج
اسید ساروج اف ال ۲

۲ – حلال ساروج پانچر پی ۷۰ pancher p70

اسید ۱۵۰۰۰ قوی

حلال ترکیبی پانچر پی ۷۰  یکی از اسید های حلال ساروج هست  که برای بدن خطری ندارد ولی برای چشم ها و تنفس گاز ان خطر ناک می باشد . اسید ساروج پانچر در بسته بندی های ۵ و ۲۰ لیتری ارائه می شود و ه۸ر ۲۰ لیتر از پانچر بسته به سختی ساروج بین ۱۰ تا ۳۰ سانتیمتر نفوذ پذیری دارد .توجه داشته باشید سختی ساروج ارتباطی با رنگ مشکی یا قرمز یا طوسی و کرم بودن  آن ندارد و بستگی به ترکیبات ان در  زمان ساخت دارد.

استفاده از اسید پانچر مخصوص ساروج هر ۲۰ لیتری ۲۴ ساعت زمان لازم دارد . برای نفوذ بهتر در ساروج ۲ کار لازم است ، ابتدا چند متر پلاستیک را تا کنید در حد ۶۰ در ۶۰ سانتیمتر و به دیواره ساروج یا کف ساروجی بچسبانید و با یک تخته پشت ان را محکم کنید و سپس  محلول پانچر  را با شلنگ سرم  بین پلاستیک و ساروج قرار دهید که کم کم به خورد ساروج برود  و بعد از چند ساعت سطح را تمیز کنید تا گل های تجزیه شده را کنار بزنید و بیشتر در سطح ساروج نفوذ کند

 

 

خورنده قوی ساروج یا اسید ساروجخورنده ساروج

اسید ساروج یک محلول شیمیایی می باشد که از ترکیب شدن چند اسید با خورندگی بالا ایجاد شده است تاثیر این محلول شیمیایی بروی ساروج بسیار بالا بوده و باعث از بین رفتن ساروج در خود می شود به طوری که سخترین ساروج ها را در خود حل کرده و اثری از آن باقی نمی گذارد به علت خورندگی بالای اسید در حین انجام کار از دستکش های ضد اسید و عینک های مخصوص همچنین لباس کار مناسب باید استفاده شود بعد از طی مراحل ایمنی اسید ساروج را بر روی ساروج میریزیم و بعد ار گذشت ۱۰الی ۴۰دقیفه شروع به جوشش میکند  پس از توقف جوشش اسید بر روی ساروج همچنان در همان محل دوباره اسید ساروج می ریزیم تا ساروج را در خود حل کرده و از بین ببرد.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  از بین بردن ساروج با اسید

ساروج ها انواع متنوع ایی دارند با درجه سختی متفاوت که به سه دسته نرم _نیمه سخت_سخت تقسیم بندی می شوند برای دسته اول از ساروج ها که ساروج نرم نامیده می شود با استفاده از اسید ساروج به آسانی می توان ساروج را نرم و حل کرد اما در دسته دوم که ساروج نیمه سخت است به نسبت دسته اول دارای سختی دو برابر می باشد که با استفاده از دریل های مخصوص و پتک می توان آن را خرد کرد و اما دسته سوم از ساروج ها که دسته سخت ساروج می باشد دارای سختی تقریبا ده برابری به نسبت دسته دوم می باشد که با استفاده از دریل و یا پتک نمی توان آن را خرد کرد برای این دسته از ساروج ها باید از اسید مخصوص که دارای غلظت و قدرت بیشتری است استفاده کرد که حتما باید زیرنظر کارشناسان مورد استفاده قرار بگیرد.

طرز استفاده از اسید ساروج:
برای استفاده از اسید ساروج در وهله اول سطح مورد نظر را خشک کرده و خنک باشد برای استفاده از اسید ساروج بهتر است در ساعات آغازین روز که دمای هوا و سطح ساروج پایین می باشد استفاده کرد
مزایای استفاده :
حمل و نقل آسان در بسته بندی های مستحکم و ایمن
بدون احتیاج به حفر حفره در روی سنگ
آموزش سریع و آسان استفاده از اسید ساروج
بدون صدا و ایجاد مزاحمت برای دیگران
استفاده در هر مکانی
نکات ایمنی :
از عینک های مخصوص و دستکش های ضد اسیدی برای این کار استفاده کنید .
هیچ گاه در محیط و محل های گرم از اسید ساروج استفاده نکنید . چون شدت پاز بیشتر می شود
از رقیف کردن حلال ساروج خودداری کنید .
محل مورد نظر استفاده را هرگز خیس نکنید .

 

از بین بردن ساروج با حلال پانچر
اسید ساروج

 

 

ادرس دفتر فروش :

خیابان آذربایجان ،بین کارون و قصردشت ، روبرو بیمارستان ، پلاک ۱۰۰۵ ، واحد ۴  ابزار معدن فرزاد

ساعت کاری از ۹:۳۰  الی ۱۹ هر روز هفته به جز جمعه ها

۰۲۱۶۶۸۸۹۱۰۵ دفتر فروش

۰۹۱۹۵۰۰۰۱۵۶  اقای حسینی مدیر فروش

۰۹۳۹۹۵۰۰۹۴۰ اقای احمدی نماینده فروش تهران

در این مقاله در مورد روش های از بین بردن ساروج با  اسید ساروج ، اسید ۱۵۰۰۰ ، اسید ۲۰۰۰۰ ، اسید سلطانی ، ساروج ، حلال ساروج ، دشمن ساروج مشکی ، اسید ساروج سیاه ، حلال ساروج سلطانی ، اسید ساروج وزیری ، حلال پانچر ، اسید پانچر ، اسید اف ال ۲ ، اسید ساروج اف ال ۲ ، اف ال ۲ ساروج ، الکل ساروج ، از بین بردن ساروج با پازوئیل ، از بین بردن ساروج با الکل ، اسید های قوی ، اسید سنگ ، حلال سنگ ، اسید حلال سنگ اشاره شده است و به خوبی درمورد حلال ساروج صحبت شد . در صورت نیاز با مشاوران ما تماس بگیرید .

 

مراحل اجرای <a href=
حلال ساروج" width="225" height="225" data-lazy-src="http://halalsarouj.ir/wp-content/uploads/2019/01/2016_6_24_10_10_47_download-1-1.jpg" data-lazy-srcset="http://halalsarouj.ir/wp-content/uploads/2019/01/2016_6_24_10_10_47_download-1-1.jpg 225w, http://katrock.ir/wp-content/uploads/2018/11/2016_6_24_10_10_47_download-1-150x150.jpg 150w, http://katrock.ir/wp-content/uploads/2018/11/2016_6_24_10_10_47_download-1-200x200.jpg 200w" data-lazy-sizes="(max-width: 225px) 100vw, 225px" data-was-processed="true" /> مراحل اجرای حلال ساروج

 

حلال ساروج (حلال بتن)

حلال ساروج یا حلال بتن از محصولات تولیدی شرکت کیمیا تهران اسید می باشد.

اینجا هم میتوانید بیشتر درمورد این مطلب بخوانید  انواع روش های تخریب و از بین بردن ساروج

حلال ساروج خورنده بتن و ساروج می باشد و استفاده آن برای محیط زیست بی خطر و برای انسان آسان می باشد.

حلال ساروج در واقع پیوند یونی ساروج یا بتن را در خود حل کرده و سیمان یا بتن را از روی سطح بر میدارد. حلال ساروج محصولی ترکیبی است و حاوی اسیدهایی مانند کلریدریک و فسفریک نمی باشد.

حلال ساروج (حلال بتن)

 

 

سنگ ساروج

حلال ساروج (حلال بتن)

مراحل اجرای حلال ساروج :

همواره حلال ساروج را بر روی سطح خشک و خنک اعمال نمایید. حتما از خنک بودن سطح اطمینات حاصل نمایید. بهترین زمان برای اجرای حلال ساروج ساعات اولیه صبح و بعد از ظهر می باشد. محلی از سطح را به عنوان نقطه شروع در نظر بگیرید و پاششی یکنواخت را ادامه دهید. پس از پوشش کامل سطح با حلال ساروج به مدت ۱۰ تا ۴۵ دقیقه (بسته به جنس ساروج و دمای محیط) صبر کنید تا حلال به داخل سطح نفوذ کند. پس از مدتی روی سطح حالت شکری به خود میگیرد و مجددا بر روی سطح حلال ساروج را بریزید. پس از انجام این کار در چند مرحله سیمان یا بتن به محصولی پنیری شکل تبدیل می شود. پس از این اتفاق سطح را با آب شستشو دهید.

همچنین برای از بین بردن مواد و یا تمیزکاری وسایل کوچک آنها را در سطح حاوی حلال ساروج غوطه ور نمایید و سپس با آب سرد بشویید.

در زمانی که دمای هوا به شدت بالاست و هوا گرم است از اجرای آن خودداری نمایید.

بهترین نتیجه در دمای ۵ تا ۲۷ درجه سانتی گراد حاصل می گردد.

موارد کاربرد حلال ساروج :

• تمیز کردن سطوح تراک میکسر از بتن.

• جداسازی بتن از سطح قالب بتن

• شستشوی ابزارآلات که بتن به آن چسبیده

• تمیز کردن بتن از کلیه سطوح کاشی و سرامیک و …

• برای باز کردن لوله هایی که با بتون یا سیمان پر شده است.

• خورنده ساروج های طوسی، مشکی، سفید و قرمز.

• تخریب بتن

 

حلال ساروج (حلال بتن)

123456

نکات ایمنی :

• همواره از عینک محافظ در هنگام استفاده و حمل و نقل استفاده نمایید.

• هیچ گاه در محیط گرم این کار را اجرا نکنید.

• حلال ساروج را رقیق نکنید به میزان لازم شرکت رقیق سازی را انجام داده است.

• قبل از استفاده از خیس کردن بتن و ساروج خودداری کنید.

۰۲۱۶۶۸۸۹۱۰۵- ۰۹۱۹۵۰۰۰۱۵۶  اقای حسینی مدیر فروش و مشاور تخریب

۰۹۳۹۹۵۰۰۹۴۰ اقای احمدی نمایندگی فروش تهران

اقای حسینی نمایندگی اصفهان    ۰۹۱۳۹۶۱۴۶۸۴

ارسال با اتوبوس و باربری به تمام نقاط کشور و تهران  ارسال با پیک وخرید حضوری

ادرس دفتر فروش : تهران . خیابان آذر بایجان . بین خیابان کارون و قصر دشت . روبروی پمپ بنزین . پلا ۱۰۰۵ .واحد ۴

قبل از مراجعه حتما هماهنگ شود . ساعت کار از ۹:۳۰ صبح تا ۲۰   ۰۲۱۶۶۸۸۹۱۰۵-۰۹۱۹۵۰۰۰۱۵۶

ادرس انبار تهران : میدان قزوین. خیابان قزوین . روبه روی شهرداری . گاراژ رامین . پلاک ۳۱ . اقای دربانی.

قبل از مراجعه حتما تماس گرفته شود . ساعت کار شنبه تا چهارشنبه  ۹ تا ۵ بعد از ظهر -۰۹۳۹۹۵۰۰۹۴۰

حلال ساروج (حلال بتن)

کانال تلگرام ساروج

پیج اینستاگرام ساروج

پیج اینستاگرام باستان شناسی